19 februarie 2018

Hărțuirea sexuală


Din declarația doamnei Ilarion Ciobana dată la poliție în ziua de 18 fev 2018:

"Subsemnata Ilarion Ciobana din satul Obedeni județ Giurgiu unde generalul Manole Ben Manole apără Constituția României pe Neajlov, declar următoarele: vindeam roșii în piața Matache cu spor și deodată s-a apropiat un vecin de tarabă de mine care vindea vinete artificiale din plastic și mantrebat cu cât dau roșiile dar eu aveam prețul afișat așa că manjurat și mi-a zis ceva de craci că să bag ceva acolo deci e hărțuire sexuală pe față apoi când să iau tramvaiul spre casă cu roșiile nevândute a venit la mine un extraterestru și mi-a zis să fiu nevasta lui cu tot cu sânii mei mari așa că consider că tot hărțuire sexuală este așa că mam hotărât să mă adresez poliției de proximă ocazie lucru care n-a fost posibil din cauza emoției că io scrie fără semne de punctuație și asta tot din cauza hărțuirii sexuale încă din școală de la noi din sat când proful de geografie mia luat creionul cu care arătam colegilor unde este Ecuadorul șia zis să mil bag undeva că Ecuadorul nu era unde arătam io adică în Bulgaria și mam dus și lam spus la director care culmea ia dat dreptate și de atunci în semn de protest scriu fără semne de punctuație că e mai ușor sențelege mai bine și odată când eram la Evelyn cârciuma de la noi din sat și jucam popice cu băieții unii mau tras la gard și miau ridicat fustele dar io am scos un pistol și iam împușcat și mau arestat și dus la secție iar pe cularele secției cei doi polițiști miau ridicat blana cumpărată din comerțul civilizat cu roșii și mau pipăit vezi foto că adică mă lasă să plec dacă una alta dar io nu mai pot domnule comandant să fiu hărțuită sexual continuu că căpiez și mă duc la Strasbourg și mă plâng la moșii ăia libidinoși care abia alteaptă să lupte împotriva hărțuirii sexuale prin camere obscure de hotel sau bordeluri cu respect".

Agenția Călimara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: