24 decembrie 2017

Chalon-Sur-Saone

De fapt avionul de Lyon a plecat cu întârziere de o oră și am nimerit între două babe din care una mi-a spus că e un bec sub aripă, iar cealaltă a cumpărat Paco Rabane de vreo 300 lei, și la final avioniștii de la BlueAir ne-au dat câte o bomboană nasoală și lumea s-a îngrămădit pe culoar ca de obieci, că erau și copii mici care nu înțelegeau nimic, dar tot am coborât vreo 200 de români dimpreună cu alte trei avioane în care erau 200 de unguri, 200 de altceva și încă 200 de altceva la care erau arondați doar doi funcționari francezi care verificau pașapoartele, dar ne-am zis nu-i nimic și ne-am suit la Marius în mașină și dă-i bătaie spre Chalon-Sur-Saone cu 130 la oră că Marius a zis: uite, am pus mașina pe automat și nu sare de 130, așa că am băut ceva vin când am ajuns și Anca cumpărase niște mezeluri mamă, mamă, ne-am culcat și la sculare primul gând a fost să mergem la piață că era devreme și să prindem prospături, ceva, ceva, deși nu ne trebuia nimic, așa că am trecut printre cârnățării, mezelării, la mese afară pe trotuar și ca noi mai erau o mulțime de babe și moși, babe nu ca alea din avion că nu le-am mai văzut niciodată deși în tot Chalonul mirosea a Paco Rabane, așa că am văzut scoici, mirodenii, cârnați de gâscă cu porc și la prânz, a zis Marius, avem varză cu cârnați, cu ciolan, cu alți cârnați, cu alți alți cârnați, cu ceva cremvuști dar nu erau cremvuști și am ascultat grupul Tedeski, adică pe Susan Tedeski, și am uitat să vă spun că înainte am trecut prin cabinetul Ancăi, Anca e doctor, să-mi iau temperatura și aveam 40 C de emoție că aveam de urcat două etaje până la ei, mare scofală, dar mare pentru mine, care am făcut pauză la etajul unu și am mâncat jumările pe care le cumpărasem pentru prânz și ține-te plânsete pe Anca și Marius care s-au hotărât să pună un lift data viitoare când trec pe la ei prin Franța și iar am uitat să vă spun că pe aici curge Saonul, un râu baban, la fel de curat ca Dâmbovița, dar mai atractiv pentru sporturi nautice și odată ajunși în apartament am vorbit cu Tina căria i-a plăcut cum ne comportăm și am desfăcut și o sticlă de vin, am deșertat cumpărăturile și Anca luase cozonac, înghețată, ceva într-o pungă, că pe ea o opreau trecătorii din Chalon și o întrebau: că dnă Doctor, cum să iau Coprolul, după masă sau înainte sau e numai pentru copii, drept care așa a fost în prima zi.

Denis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați răspuns aici: